Gratis bezorging
Bij HEWO Raamdecoratie wordt je raamdecoratie in Nederland en België* gratis en op afspraak bij je thuisbezorgd.
Zodra de bestelling van je raamdecoratie uit productie komt, ontvang je van ons:
Nederland:
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven, de bezorging vindt in de regel op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur plaats.
- Op de bezorg dag krijg je van Transmission een email met het tijdstip waarop zij verwachten de bestelling te gaan bezorgen.
- De email bevat tevens een link om de zending te volgen.
* België :
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven. Je krijgt een bevestiging van de Belgische transporteur
- Let op: In België kan de bezorging plaatsvinden 48 uur na de opgegeven leverdatum ivm inplannen van lengtevracht
- De bezorging vindt plaats op werkdagen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering?
Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van Transmission een kaartje achter in je brievenbus met het verzoek contact op te nemen met Transmission. Binnen 5 werkdagen kun je dan gratis een nieuwe afleverafspraak inplannen. Het telefoonnummer dat je in dat geval moet bellen vind je op de kaart. Regel dit direct anders stuurt Transmission de zending na 5 werkdagen aan ons retour!
Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen.
Ja, Je kunt dat in onze agenda zelf aangeven nadat je de gereed melding hebt ontvangen. Wij zorgen dan dat ze keurig verpakt voor je klaar staan zodat je snel met de montage aan de slag kunt.
Hoe verpakken jullie de raamdecoratie?
De verpakking van raamdecoratie is erg belangrijk.
Na productie controleren we je bestelling en verpakken deze zorgvuldig.
We verpakken bijvoorbeeld je rolgordijn of duo rolgordijn eerst in noppenfolie met meerdere bufferzones. Daarna gaat je aankoop in een stevige kartonnen koker en wordt alles verzendklaar gemaakt.
Zo doen we er alles aan om transportschade te voorkomen.
Heb je desondanks toch transportschade, meldt dit dan direct bij onze klantenservice.