Klachtenprocedure
- Belangrijk voor ons is jou optimaal te helpen. Bij een klacht doen we ons best om die naar tevredenheid op te lossen en het is voor ons aanleiding te onderzoeken hoe we onze service kunnen verbeteren. Laat het ons weten als je niet tevreden bent met de aankoop of onze dienstverlening via onze website, zodat we je kunnen assisteren en verbeteringen kunnen doorvoeren.
- Hoe dien je een klacht in?
Neem voor de snelste gang van zaken contact met ons op via email of telefoon. We streven ernaar snel een oplossing te vinden. Bel ons op 031 (0) 495-541011 (ma-vr 9.00-16.30 uur) voor telefonisch contact. - Schriftelijk kun je een klacht insturen naar:
Hewo Raamdecoratie.B.V
t.a.v. Klachtafhandeling
Willem I straat 57
6001 VS Weert - Wij zullen je klacht binnen enkele dagen in behandeling nemen en altijd zo snel mogelijk reageren. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Geschillencommissie Thuiswinkel
Mocht je klacht door ons niet naar wens of tevredenheid zijn opgelost, dan kun je desgewenst contact opnemen met de Geschillencommissie.
Je vindt de website van de geschillencommissie hier: www.sgc.nl en http://ec.europa.eu/consumers/odr/